//-->
Başyaylam
NOT: Bu site www.basyaylahaber.com'a taşındı.

basyaylam | Başyayla

Ziyaretci Defteri

Sitemiz hakkında görüş, öneri, eleştirileriniz bizim için önemlidir. Teşekkürler...


İsminiz:
Mesajın:

<-Geri

 1  2  3  4  5  6  7  8 ... 30Devam -> 
İsim:mehmet durmaz
Zaman:19.07.2012, 18:05 (UTC)
Mesaj:sevgili kardeşim haklısın hemen toparlayıp verelim ekip hazırsa olmaz mı ben tl numaranızı alayım sizi arayayım ya da abdullah beyle irtibata geçeyim. Geçenlerde 4 gün önce abdullah bey ankaradaydı orda görüştük o da bahsetti biraz inşaallah yardımcı olalım iyi akşamlar...

İsim:-
Zaman:18.07.2012, 18:10 (UTC)
Mesaj:abdullah ozder daha cok videolar bekleyoruz

İsim:mehmet durmaz
Zaman:04.07.2012, 08:55 (UTC)
Mesaj:sitede kıpırdamalar var gibi yanılıyormuyum arkadaşlar:::))en büyük başyaylam.com değerli yöneticiler artık şaha kalkın başyayla ve ankara sizinle gurur duyuyor ilçemize emeğiniz çok büyük...sevgili halkımızdan da destek gelirse bu alana site ile ilgili isteklerini arzularını yazarlarsa bu site ayağa kalkacaktır saygılar HEP BİRLİKTE BİR DAHA;;)
Yorum:ben mehmet ali mehmet abicim bu sitenin kullanım zorluğu ve istediğimiz değişikliği yapamamız alanın darlığı çok sıkıntı yeni bir site yaptırmak gerekiyor ben biraz çalışma yaptım 500 tl ye güzel bir site buldum fakat herkes yapılsın edilsin ama kimse yanaşmıyor herkesin bi bahanesi yada sebebleri vardır elbet kimseyi suçlamamk lazım ama hazlı hazlı konuşuluyor arkası yok hayırlısı inşallah başyaylanın kurtuluşu birlik,bir olmamız gerekiyor fakat olmadı olamadı olamıyor....

İsim:izmirden
Zaman:23.06.2012, 16:50 (UTC)
Mesaj:site tekrar mı açılıyor arkadaşlar sevinelim mi abdullah bey mehmet ali bey ahmet bey doğru mu ekranı değiştirmisiniz

İsim:mehmet
Zaman:28.04.2012, 12:58 (UTC)
Mesaj:aferin be

İsim:ölü deniz konya
Zaman:21.02.2012, 18:47 (UTC)
Mesaj:dibi görünmeyen kör kuyu gibi olmuş siteniz

İsim:ankaradan
Zaman:09.02.2012, 15:55 (UTC)
Mesaj:basyaylam.coma ne oldu arkadaşlar! sayın abdullah koca çok güzel gidiyordu site başyaylanın gözü kulağı olmuştunuz çok üzüldük neden aktif değil site...başyaylayı denetleyen bir medyaya kavuşmuşken neden böyle meydanı boş bıraktınız sayın koca ve ekibi sizi tekrar göreve çağırıyoruz saygılar

İsim:alakisehaber.com
Zaman:01.02.2012, 23:19 (UTC)
Mesaj:Uzun zamandır hareketsiz olan başyayla sitesi için üzülüyoruz.Nedenınıde bilmiyoruz.Başyayla haberlerine ve resimlerine zaman zaman sitemizde yer vermeye çalışıyoruz ama bu sitenin olmayışıda büyük bir eksiklik.
Başyayla ile ilgili başka siteler varmı acaba.bilen varsa lütfen yazarmısınız.

İsim:izmirden
Zaman:05.01.2012, 07:23 (UTC)
Mesaj:ya arkadaşlar siteye ne oldu çok seviyorduk abdullah bey ve ekibi sizi bekliyoruz başyaylayı şaha kaldırın siz geliştireceksiniz oraları...medya olmadan hiç bir şey olmaz saygılar....

İsim:kamil ahmedov
Zaman:02.01.2012, 18:30 (UTC)
Mesaj:slm ne oldu bu siteye yaa halbuki cok iyi gidiyordunuz

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=